شرایط و قوانین

 

با تشکر از اعتماد شما در انتخاب سافاب

کاربر گرامی خواهشمند است موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌های کاربردی سافاب، ملاحظه فرمایید.

 

ورود کاربران به وب‌سایت سافاب و استفاده ازخدمات ارائه شده در این وب سایت یا برنامه‌های ارائه شده توسط سافاب به معنای آگاهی از شرایط و قوانین استفاده از این خدمات و پذیرفتن آن می‌باشد. شرایط و قوانین جمهوری اسلامی ایران سافاب متأثر از شرایط و قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف‌کننده و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است. لازم به ذکر است، شرایط و قوانین مندرج در سایت جایگزین کلیه‌ی توافق‌های قبلی محسوب می‌شود و استفاده از هر گونه خدمات این سامانه به عنوان یک قرارداد ضروری تلقی می‌شود. لذا خواهشمند است در صورت وجود هر گونه ابهام با کارشناسان ما مشورت نمایید.

صدور بیمه نامه به موجب قانون بیمه شخص ثالث و بدنه، بر مبنای اطلاعات وارد شده توسط متقاضی با رعایت اصل حسن نیت صورت می پذرد. بدیهی است شرکت بیمه گر مسئولیتی در قبال اطلاعات نادرست وارد شده نخواهد داشت.جهت مطالعه قانون شخص ثالث به سایت بیمه کوثر مراجعه نمایید. امکان فسخ یا ابطال بیمه شخص ثالث وجود ندارد. به استحضار می رساند برای خرید بیمه نامه، بارگذاری تصویر بیمه نامه قبلی و تصویر پشت و روی کارت خودرو ضروری می باشد؛ لذا تصویر این اسناد را در اختیار داشته باشید. شایان ذکر است امکان فسخ و یا ابطال بیمه شخص ثالث وجود ندارد

 

تعریف مشتری یا کاربر یا بیمه‌گذار:

مشتری یا کاربر یا بیمه‌گذار به فردی گفته می‌شود که با اطلاعات شخصی خود نسبت به ثبت سفارش یا هر گونه استفاده از خدمات سافاب اقدام نماید. شخصی که در سامانه سافاب با استفاده از اطلاعات خود نسبت به ثبت سفارش، خرید یا دریافت خدمات برای شخص سومی اقدام می‌کند، نیز از طرف سافاب به عنوان مشتری شناخته شده و ملزم به رعایت تمامی قوانین حاکم بین سافاب و کاربر می‌باشد.

 

محصولات قابل ارائه در سافاب:

سافاب یک سامانه مدیریت و فروش آنلاین بیمه می‌باشد. در سافاب هیچ گونه کالای فیزیکی که ماهیت فیزیکی آن دارای ارزش باشد، فروخته نمی‌شود. آنچه که کاربر می‌تواند از این سامانه دریافت نماید، خدمات مدیریت بیمه و خرید بیمه‌نامه است. استفاده از خدمات مدیریت بیمه برای کاربر رایگان و خرید بیمه‌نامه برای مشتری شامل هزینه می‌باشد. کلیه بیمه‌های قابل فروش در سافاب با توجه به درخواست مشتری توسط نمایندگان مورد تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر و برای کاربران مطابق با آدرس ثبت شده ارسال می‌شود.

تمامی قیمت‌های ارائه شده در سامانه از طرف نمایندگان بیمه اعلام می‌شود و سافاب هیچ گونه دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد. چنانچه تخفیفی از طرف سافاب بر روی قیمت ها اعمال شود، به کاربر اعلام خواهد شد. از آنجا که محصولات ارائه شده ما در سافاب وابسته به شرکت‌های بیمه می‌باشد، انصراف از دریافت بیمه‌نامه منوط به قوانین داخلی شرکت صادرکننده‌ی بیمه می‌باشد.

 

راه ارتباطی:

شما می‌توانید از سرویس‌ها و خدمات سافاب استفاده کنید یا سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید یا به آدرس support [at] etkagaran [dot] com  ایمیل ‌بزنید یا با سافاب چت کنید. این ارتباط از کانال‌های الکترونیکی انجام می‌شود و کاربر موافقت می‌کند که پاسخ درخواست خود را نیز به صورت الکترونیکی دریافت نماید. آدرس و شماره تلفن و ایمیل اعلامی از طرف مشتری تنها کانال رسمی ارتباط با مشتری می‌باشد و تمامی ارتباطات سافاب با مشتری از طریق آنها صورت می‌پذیرد. خبر رسانی‌ها در مورد سرویس‌های ویژه، رویدادها و ... توسط سافاب انجام می‌شود و چنانچه کاربر تمایلی به دریافت نداشته باشد می‌تواند از طریق وب‌سایت نسبت به مدیریت این موارد اقدام نماید.

 

حریم شخصی:

سافاب متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما محافظت نماید و از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود جهت حفظ اطلاعات شما استفاده نماید. تمامی مطالب ارائه شده توسط سافاب مانند متن ها، طرح های گرافیکی، لوگو، موارد قابل دانلود، کپی و تمامی محتوای تولید شده توسط سافاب به عنوان اموال سافاب محسوب می‌شود و حق هر گونه استفاده از آنها در انحصار سافاب می‌باشد.

 

ارسال سفارش:

روز کاری به معنی شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ٨ تا ١٦ و پنج شنبه از ساعت ٨ تا ١٢ به استثنای تعطیلات رسمی در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد کلیه سفارشات و درخواست های کاربران در طول اولین روز کاری پس از تعطیلات بررسی و در دست اقدام قرار می‌گیرند. کاربران می‌توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هفته و به صورت ۲۴ ساعته اقدام به ارسال درخواست نمایند.

 

زمان صدور بیمه‌نامه:

تمام درخواستهای خرید بیمه که در ساعات اداری به سافاب ارسال شوند طی همان روز و چنانچه درخواستی خارج از ساعات اداری به سافاب ارسال شود، در اولین روز کاری بعد از ثبت درخواست در دست اقدام قرار می گیرد. سافاب تمام تلاش خود را خواهد نمود تا بیمه‌ها با محدودیت زمانی را در اولویت قرار داده و در زمان کوتاه‌تری پیگیری نماید.

 

چنانچه درخواست مشتری به هر عنوان امکان عملی شدن را نداشته باشد، سافاب ملزم بوده در اولین فرصت ممکن کاربر را مطلع سازد و نسبت به عودت وجه پرداختی کاربر اقدام ‌نماید.

 

 کاربر موظف است در هنگام ثبت درخواست خرید با آگاهی کامل و اطلاع از شرایط بیمه‌نامه درخواستی خود اطلاعات مورد نیاز جهت خرید بیمه‌نامه جدید را به دقت وارد نماید و در هنگام تحویل بیمه‌نامه جدید نسبت به تحویل بیمه‌نامه قبلی اقدام نماید. چنانچه اطلاعات ارسالی توسط کاربر دارای هر گونه ایرادی باشد یا در هنگام تحویل بیمه‌نامه جدید، بیمه‌نامه قبلی تحویل نگردد، درخواست خرید کاربر غیر معتبر بوده و سافاب حق پیگیری جهت جبران ضرر و زیان احتمالی را برای خود محفوظ می‌داند. بدیهی است، در صورت نبود شرایط ذکر شده، بیمه‌نامه تحویل داده نمی‌شود.

 

 کاربران می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای دریافت سفارش خود وارد نمایند و در این صورت تحویل گیرنده هنگام دریافت می‌بایست کارت شناسایی ارائه نماید.

 

 تمامی بیمه نامه های صادر شده در سافاب، کاملاً مطابق با درخواست مشتری صادر می شود. تمام مواردی که مشتری در هنگام خرید در سیستم های سافاب، اعم از وبسایت و اپلیکیشن وارد می نماید، از جمله سابقه ی عدم خسارت، سطح پوشش های مالی و جانی مورد درخواست، پوشش های جانبی تکمیلی بیمه نامه و دیگر موارد انتخابی، به عنوان درخواست قطعی مشتری تلقی شده و تمام مسئولیت ناشی از انتخاب های انجام شده بر عهده ی مشتری می باشد.

 

 کاربر موظف است جهت نهایی نمودن سفارش، مبلغ بیمه‌نامه شخص ثالث را از طریق درگاه پرداخت درون سایت http://etkagaran.com  به صورت آنلاین پرداخت نماید. چنانچه امکان پرداخت در محل وجود داشته باشد، در هنگام ثبت درخواست به اطلاع مشتری می‌رسد و در این صورت نهایی نمودن درخواست منوط به پرداخت آنلاین نمی‌باشد.

 

 تحویل سفارش در مکان‌هایی که دارای آدرس قابل استناد نمی‌باشد، همانند اماکن عمومی، امکان پذیر نخواهد بود. به استثناء افرادی که به صورت ثابت در آن محل مشغول فعالیت رسمی باشند. (به عنوان مثال کارکنان فرودگاه‌ها)

 

انصراف از خرید:

 کاربر می‌تواند در هر مرحله قبل از پرداخت مبلغ بیمه‌نامه، از خرید خود انصراف دهد. چنانچه درخواست انصراف پس از پرداخت مبلغ بیمه از طرف مشتری اعلام شود و بیمه درخواستی مشتری هنوز صادر نشده باشد، سافاب موظف است تمامی مبالغ پرداختی را به مشتری عودت دهد. در صورتی که بیمه درخواستی مشتری صادر شده باشد، عودت وجه منوط به قبول شرکت بیمه جهت ابطال بیمه خواهد بود، در غیر این صورت عودت وجه مقدور نمی‌باشد.

 

مدت قرارداد:

 از لحظه ورود کاربر با نام کاربری اختصاصی خود، کاربر می‌تواند از خدمات سافاب استفاده نماید. ورود کاربر به معنی قبول همکاری با سافاب می‌باشد. کاربر می‌تواند در هر لحظه از حساب کاربری خود خارج شود یا اپلیکیشن سافاب را از روی دستگاه خود حذف نماید اما این موضوع به منزله انصراف از همکاری با سافاب نمی‌باشد. جهت خاتمه‌ی همکاری کاربر می‌تواند درخواست خود را از طریق ایمیل support [at] etkagaran [dot] com به پشتیبانی سافاب اعلام نماید، سافاب سعی می‌کند، در تمام حالت نسبت به ارائه‌ی خدمات مطلوب به مشتری جهت حفظ همکاری اقدام نماید ولی در صورت درخواست مشتری نسبت به حذف اطلاعات مشتری و قطع همکاری اقدام خواهد نمود. لازم به ذکر است استفاده از خدمات سافاب هیچ محدودیتی برای مشتری جهت استفاده از خدمات بیمه‌ای یا سامانه‌های مشابه شرکت‌ها یا اشخاص دیگر ایجاد نمی‌کند.

 

محدوده جغرافیایی ارائه خدمات:

در حال حاضر، سافاب در تمامی مراکز استان ها خدمات فروش بیمه را ارائه می دهد. خدمات مدیریت بیمه سافاب منحصر به محدوده جغرافیایی نمی‌باشد و کاربران از هر نقطه‌ی جغرافیایی می‌توانند از خدمات مدیریت بیمه استفاده نمایند. سافاب به زودی در نقاط دیگر کشور نیز به ارائه‌ی خدمات خواهد پرداخت. جهت اطلاع می‌توانید به همین صفحه مراجعه نموده یا با ما تماس بگیرید.